Sosial Media Marketinq - SMM Xidməti
Azərbaycanda aktiv sosial media istifadəçilərinin sayı 4,3 milyondur.  Hər keçən gün artan bu say, əhalinin 42,2%-ni təşkil edir. Hər kəsin sosial media istifadəçisi olmağının bir səbəbi olduğu kimi, hər bir marka da sosial mediada bir məqsəd ətrafında cəmlənib. Markalar istifadəçilərlə əlaqə qurmaq, brendi tanıtmaq və satış etmək məqsədilə sosial mediadan istifadə edirlər. Sosial media marketinqin ən effektiv reklam növüdür. Belə ki, sosial mediada minimum xərc və maksimum geri dönüş ilə yüksək nəticə əldə etmək mümkündür.
Sosial mediada İnstagram, Facebook, Youtube, Twitter, Linkedin və s. kimi platformalar vasitəsilə markalar aktiv bir şəkildə marketinq edirlər. Bu marketinq xidmətləri markaların brendləşməsində və müştəri bazası tərtib etməsində böyük rol oynayır. Sosial media marketinq çalışmalarını planlamaq və xidmətlərini həyata keçirmək isə əsas ünsürlərdəndir. Elə isə, gəlin birlikdə bu xidmətlərə birlikdə nəzər yetirək.

Sosial media xidmətlərinə aiddir:
  • Sosial media hesabının yaradılması
  • Sosial media hesabının idarə olunması
  • Sosial media mesajlarının nisbi və ya tam cavabdehli cavablandırması
  • Sosial media postlarının hazırlanması
  • Sosial media reklamlarının aparılması
  • Sosial media foto və videolarının çəkilməsi
  • Sosial media müştəri xidməti
  • Sosial media izləyici idarəsi
  • Sosial media politikasının tərtibi
  • Sosial media strategiyasının tərtibi
  • Sosial media viktorina və yarışmalarının keçirilməsi
  • Sosial media məzmununun yaradılması
  • Sosial media böhran idarəsi
  • Sosial media kampaniyaları
  • Sosial media influencer kampaniyaları
  • Sosial media nəticələrinin aylıq hesabatı

Sosial Media Xidmətinin Üstünlükləri:
  • Smm xidmətlərindən istifadə, ümumi bir kütlə əvəzinə məhsula marağı olan insan kütləsini tərtib edir.
  • Veb sayt və sosisal mediada daha çox istifadəçi artımı müşahidə olunur.
  • Müştərilərin təklif, irad və xoş geridönüşlərini birbaşa əldə edə edilir.
  • Rəqib şirkətlərin fəaliyyətinə yaxından şahid olaraq stratejik həmlələr atılır.
  • Yüksək axtarış reytinqi gözləmlənir
  • Düzgün aparılan reklam idarəçiliyi ilə satışda artım müşahidə edilir
  • Satışın artımı özü ilə birlikdə əldə olunan gəlirin də artımını təmin edir.

SMM Xidmətinin Qiymətləri Nəyə Əsasən Tərtib Olunur?

SMM xidmətlərinin müxtəlif profesionallıqda olması, qiymətlərində də dəyişikliklərə səbəb olur. Qiymət dəyişiklikləri adətən sosial media xidmətlərinin sayı ilə təcəssüm edilir. Belə ki, əsasən postların tərtib olunması, reklamların aparılması, profesional video və fotoların çəkilişi qiymətlərə təsir edən aparıcı amillərdəndir. Sosial media xidməti qiymətlərinin ehtiyac duyulmayan amil olduğu düşünülsə də, alınan yüksək nəticə və xoş geridönüşlər bu düşüncənin yanlış olduğunun sübutudur.